Bestel applicaties

De bestelapp is direct gekoppeld aan de kassa en de keukenschermen. Laat uw klanten contactloos bestellen!

Slimmer werken, meer verdienen

Push berichten

1,5 meter afstand

Snelle doorloop

QR code

Menukaart digitaal

Realtime synchronisatie

Realtime synchronisatie van bestellingsgegevens tussen keuken en serveersters verschillende schermen en printers en bestel app

Verhoog je efficiëntie
Plaats een Self-Order Kiosk waarmee gasten zelf kunnen bestellen. Stuur binnen één klik bestellingen door naar de keuken of de bar
Klantenloyaliteit

Laat klanten uw app op hun telefoon zetten. U heeft de mogelijkheid om klanten push berichten te versturen met aanbiedingen. Open rekeningen op naam voor je vaste gasten.

Bestellen met een app

Een helpende hand, die kan iedereen gebruiken. Als horecapartner zorgen wij dat uw bedrijf optimaal gebruik maakt van de online mogelijkheden. U kunt direct beginnen met het bezorgen of afhalen van uw bestellingen.

Ook uitermate geschrikt voor de 1,5 meter economie.

QR CODE SCaNNEN

Zet QR-codebordjes op tafel, gasten scannen de code met hun smartphone en komen automatisch op uw bestelsite. Het is niet nodig een bestelapp te installeren, gasten kunnen direct bestellen.

Een applicatie ontworpen voor uw bedrijf

Bij ons wordt uw applicatie op maat ontworpen voor uw organisatie. Alles moet kloppen, zodat u een goede indruk kunt maken bij uw gasten.

Alles in een systeem

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

veel gestelde vragen

Hier leest u de meest gestelde vragen over verkoop. Als u echter nog steeds niet-geadresseerde vragen heeft, bel of mail ons dan gewoon.
Is Menukaart Digitaal compatible met mijn eigen hardware
Jazeker, onze software kunt u zelfs gebruiken vanaf uw mobile telefoon. Na het openen is het kassasysteem ook bereikbaar zonder internet.
Kunnen er ook bestellingen worden gedaan vanuit de website
Ja, een van de voordelen van ons systeem is dat alles met elkaar gekoppeld is. Webshop, bestel app en kassasysteem werken samen. Op deze manier heeft u centraal inzicht in uw organisatie. Ook wanneer u meerdere vestegingen heeft.
Ik heb al een kassasysteem, kan ik alleen aan app/website laten ontwikkelen?

Ja, wij staan u heel graag te woord met een goed advies en kunnen u helpen met op een breed gebied. Vaak is het mogelijk om onze apps of website te koppelen aan uw huidige kassasysteem. Dit hangt natuurlijk af waar u mee werkt.

Ik ben niet technisch krijg ik ondersteuning?

Jazeker! Wij willen dat alles perfect voor u werk! Online en telefonische ondersteuning is gratis bij elk abonnement, dus u kunt ons een bericht sturen of bellen wanneer u vastloopt. Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 22:00

Mijn internet werkt niet altijd goed, is Menukaart Digitaal geschikt voor mij?

Hoewel we u ten zeerste aanbevelen Vend uit te voeren met een stabiele internetverbinding, weten we dat uw webprovider u af en toe in de steek kan laten. Daarom heeft Vend een offline modus waarmee u nog steeds een aantal winkeltaken kunt uitvoeren, zoals contante betalingen en het zoeken naar producten. Andere functies zijn echter niet offline beschikbaar.

Lees dit Help-artikel over de offline modus voor meer informatie over wat u wel en niet kunt doen met Vend wanneer u offline bent. Onnodig te zeggen dat u moet investeren in een betrouwbare internetverbinding om ervoor te zorgen dat Vend (samen met andere delen van uw bedrijf) zonder problemen kan functioneren.

Ik heb meer dan een winkel is dit systeem geschrikt voor mij?

Ja. Vend werkt uitstekend voor retailers met meerdere locaties en het maakt het gemakkelijk om uw voorraad, personeel en klantinformatie in al uw winkels te beheren. Zie onze prijspagina voor meer informatie over onze abonnementen met meerdere winkels.